środa, 20 lutego 2008


(Antonina i Grzegorz Wejkowscy-rodzice mojego dziadka)

Zmotywowana potrzebą nowego projektu postanowiłam razem z Virko wystartować z naszą nową ideą tworzenia blogów o naszych dziadkach. Zbieractwem historii trudnię się od kilku lat. Tak wyszło, że jak mówi słusznie przysłowie "cudze chwalicie..." bardziej w sensie "znacie" a o losach swojej rodziny nie wiecie prawie nic.
Ja wiem bardzo niewiele i mam nadzieję, że ta chwilowa motywacja nie przeminie i ten blog pozwoli uporządkować "Prawiek i inne czasy".
Punktem odniesienia naszych blogów są postacie Dziadków. Moim dziadkiem był Mikołaj Wejkowski. Urodzony we wsi Waśki, na Podlasiu.
Jego Rodzice to Dominika i Grzegorz. Jedyna fotografią rodziców dziadka dysponuję dzięki uprzejmości mojej cioci Joli z Białegostoku.  Ona i jej tata a mój wujek Jurek Kononiuk oraz ciocia Wala - rodzona siostra mojego dziadka, mam nadzieję dopowiedzą mi 
historie rodzinne, których jeszcze nie znam...

Dziadek, Mikołaj Wejkowski urodził się we wsi Waśki, na Podlasiu 26 lipca 1923.  

Brak komentarzy: